dinsdag 31 mei 2011

postheadericon Londen streetstyle umbrella chic


Deze dame houdt haar kleding basic, maar pakt uit met accessoires. Ze draagt een beige jurk met een zwartleren jack en panty. Deze look stylet ze af met plateau hakken met panterprint en een grijze Mulberry Bayswater bag. Let vooral op haar paraplu: erg stylish door het subtiele zwart-wit patroon. (bron:http://www.glamour.nl/fashion/streetstyle/london-streetstyle-umbrella-chic)
Na de over de top look van gister, nu een in mijn ogen vrij "normale" look. Het is maar namelijk wat je normaal vindt. De dame op de foto heeft een hele dure smaak, aan haar dure Mulberry Bayswater bag te zien. Ik vind deze look echt super! Het is echt helemaal mijn ding! Die schoenen vind ik echt prachtig. Tijger en panterprintjes zijn namelijk helemaal mijn ding. Helaas zijn deze schoenen veels te hoog voor mij!

Wat vinden jullie van deze look?

0 comments:


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights