woensdag 20 april 2011

postheadericon Dashica Cosmetics!


Sinds de bekendmaking dat Shirley een webshop is begonnen, ben ik al nieuwsgierig naar de kwaliteit van de palettes. De 88 matte palette stond al heel erg lang op mijn verlanglijstje en ik had hem mijzelf beloofd voor mijn 23e verjaardag en voor het harde werken tijdens mijn laatste jaar van de opleiding Pedagogiek. Ik bestelde daarom het palette bij Shirley. Neem een kijkje voor als je de webshop nog niet kent http://www.dashicabeautyshop.nl/

Kijk mee naar de prachtige foto's die ik van het palette heb gemaakt!






Het palette werd verstuurd via de aangetekende pakketpost van TNT. De laatste tijd vind ik dat TNT erg slordig is en niet voorzichtig is met de pakketten en met de post. Veel dingen komen stuk en/of gescheurd aan. Ik had niet verwacht dat als je het aangetekend verstuurd en heel erg goed verpakt dat er nog een pannetje stuk kan gaan. Shirley had het pakketje namelijk in bubbeltjes folie en in een doos die goed om het product heen zat opgestuurd. De doos was gewikkeld met een paar lagen plakband, die ik nota bene nog echt moest losknippen. Toen ik het pakketje in mijn handen kreeg, dacht ik nog die is goed en strak ingepakt! Ik heb hierover contact gehad met Shirley, omdat ik het toch even wilde melden aan haar. Ze vond het erg vervelend voor mij en ik mocht een groot vel waterdecals uitzoeken om het goed te maken met me.

Ik heb niet heel erg veel tijd gehad om swatches te maken van alle pannetjes. Ik heb wel van de week een look gemaakt met dit palette. Ik ging deze dag naar een informatiegesprek van mijn nieuwe baan! Daarom heb ik gekozen voor een rustige en bescheiden look!!



 

Ik ben erg verrast van de pigmentatie!  Deze is echt super!
Dit palette zullen jullie vaker tegenkomen in mijn looks en daarom wilde ik jullie er even mee laten kennis maken.

Heb je al iets besteld uit de dashicabeautyshop? Of heb je iets op het oog wat je wilt gaan bestellen?

Liefs,

13 comments:

Anoniem zei

Ziet er goed uit zeg! De webshop lijkt me ook erg goed.

Anoniem zei

Ziet er mooi uit!

Maccia zei

Ziet er mooi uit! Ik vergeet steeds een bestelling te plaatsen, ze verkoopt image plates die ik graag wil hebben en nergens anders heb kunnen vinden nog :)

Carola zei

Ziet er goed uit!
Mooi palette

Arnela zei

Ziet er goed uit, misschien moet ik ook maar eens gaan kijken :D

Essiefashion zei

Wow Super mooi palette :D
xxx

Anoniem zei

Die palette heb ik ook, alleen dan van zoeva. Het is een hele mooie en fijne palette. Veel plezier ermee meid. Ik ben wel benieuwd naar een paar looks hiermee.
Liefs, xxx

PinkFairy zei

Jammer dat ie niet helemaal heel aankwam. Maar wel mooie kleuren!

Miranda zei

Ik wil ook nog graag een keer iets bij haar bestellen:D

Shirley zei

Hele mooie ooglook :-)
Ik hou ook van rustig en nautrale oog looks als ik een gesprek heb of iets dergelijks.

En wat een lief en mooi review!

Liefs xxx

Eve zei

Ik ben nog niet bekend met deze shop, maar momenteel heb ik zo veel lopen.. hij staat wel zeker op mijn lijstje!

Beautista zei

Het palette ziet er echt prachtig uit!
En je look ook, heel mooi & subtiel! =D

Anoniem zei

Mooie palette! Erg leuke look!


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights