vrijdag 4 maart 2011

postheadericon Paarse nailart

 Vandaag heb ik een nailart voor jullie. Ik heb deze nailart gemaakt toen van de week even het zonnetje zich liet zien. Ik werd er helemaal vrolijk van, Sowieso ben ik iemand die heel erg van bloemenprintjes houd en deze komen niet alleen terug in mijn kleding/sieraden, maar ook in mijn nailarts!

Allereest heb ik mijn nagels gelakt met Orly - Purple Pleather uit de Plastix Collectie. Dit zijn een 4 tal matte lakken. Momenteel heb ik 3 van deze lakken in mijn collectie! Vervolgens heb ik gesponsd (gewoon met een keukenspons) met Konad lila. Ik heb gestempeld met de Big Imageplate van Konad, waar verschillende afbeeldingen opstaan, die ook op de kleine imageplate staan. Ik heb gestempeld met Konad zwart.


Ik heb geen topcoat gebruikt, omdat ik niet het matte effect van de donkerpaarse lak wilde weghalen. Ik ben nog op zoek naar een goede matte topcoat.
Hebben jullie ervaring met een goede matte topcoat, waar je tevreden over bent? Laat het achter bij mijn reacties!

Wat vinden jullie van mijn nailart?

Liefs.

14 comments:

Anoniem zei

hey hoi,

de matte topcoat van essence is heel erg goed en die van catrice en manhattan ook.
zijn ook niet zo duur en het effect is heel erg goed.

groetjes Lianne

Jorna zei

Ik heb een matte topcoat vand e Hema, and it does the trick!
Wat maak jij toch altijd prachtige NOTDs! <3 Love the ombre-effect!

Anoniem zei

Wauw, even mij complimenten jongedame. Wat is dat een mooie nailart. Je gaat er de laatste tijd echt op vooruit. Elke nailart word met de post mooier.
I love it girl. <3
Liefs, xxx

Tessa zei

Wow super gaaf weer Kell! Ik heb 2 matte topcoats, je mag er wel eentje van mij hebben :)

x0x0

Daniëlle zei

Mooi nailart! Ik ben een ramp in stempelen, haha! Ik heb de matte topcoat van Essence, prima voor af en toe!

Saskia zei

ik heb de matte topcoat van china glaze maar als van de essence ook goed zou ik die halen.Scheelt toch weer wat euro's ,kan je die mooi gebruiken voor een nieuw nagellakje!

Kelly zei

Echt cool! Ik heb nog geen matte topcoats, wil er wel een keer een proberen

Beautista zei

Wauw, deze is echt heel mooi!
Vooral de overloop zo van die paarse kleuren. En de print is echt super!
Normaal houd ik niet zo van drukke printjes maar deze is best druk maar toch super mooi! Echt heel mooi deze look.

Naomi zei

Mooi! :) Heel vrouwelijk!

Unknown zei

Wauuww wat een super lieve reacties! Wat een complimenten! :$

robin zei

wauw geweldig! ziet er echt super uit.

Inge zei

wauw wat mooi gedaan, vooral met die kleurtjes!

Shirley zei

Wauw!!
Deze nail-art vind ik echt prachtig :-)
Heel erg mooi gedaan!

II zei

De matte topcoat van catrice is heel fijn!


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights