zaterdag 5 februari 2011

postheadericon Soft as Cashmere art

Gister liet ik jullie het lakje Soft as Cashmere zien. Soft as Cashmere is op zichzelf al een prachtig lakje en gewoon leuk om in wat voor seizoen ook te dragen. Ik wilde wat experimenteren dus ik heb daar een nailart over heen gemaakt.
Ik heb Imageplate M44 erbij gepakt en er een frenchtip over heen gestempeld.
Om het nog leuker te maken heb ik een roze glitter nailartpen erbij gepakt om de nailart een nog beter geheel te geven.
Ik vind het een erg apart effect hebben. 
Wat vinden jullie er van? 
Zouden jullie dit dragen?

Liefs,



Yesterday I showed you Soft as Cashmere. Soft as Cashmere is beautiful on its own, and good to wear no matter what time of year it is. I wanted to experiment some, and made a nailart over it.
I used imageplate M44 and stamped a french tip over it.
To make it even nicer I used a pink glitter nailartpen to make it more whole. I think it has a very special effect.

What do you think? Would you wear this?


Love,

6 comments:

Shirley's Nail Art zei

Heel mooi! :-)

Anoniem zei

Heel leuk gedaan. Ik ben weg van het patroon.
Liefs, xxxx

Tessa zei

Super meis!! Lekker simpel en toch heerlijk uniek :D

Beautyill zei

Leuke nailart!

Sigma brushes kun je met een gerust hart kopen!
Gewoon via de sigma site zou ik adviseren.. niet via Nederlandse want daar betaal je vaak meer!
Zal er binnenkort een review over schrijven :)

Renate zei

mooi...

Beautista zei

Mooi!
Niet al te ingewikkeld maar toch leuk =)
x


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights