vrijdag 11 februari 2011

postheadericon I love flakies!

Vandaag heb ik een een prachtige combinaties voor jullie gemaakt.
Ik heb eerst mijn nagels gelakt met China Glaze - Ingrid.
Ingrid is een lakje uit de Vintage Vixen Collectie van China Glaze.
Ik vind dit echt een prachtig bruin lakje met lichte glitters erin.
Ik heb voor jullie er een mooie lakje van Golden Rose over heen gedaan. Ik kwam toevallig op een webshop de Golden Rose flakies tegen.
Ik wilde al heel graag de flakies hebben van Golden Rose, maar tot nu toe kon ik ze nergens vinden.
Een tijdje geleden bestelde ik 4 soorten flakies: 3,5,6 & 9 van Golden Rose.
Oranje flakies, gele flakies, blauwe flakies & rode flakies.
Ik heb vandaag voor jullie de oranje flakies over Ingrid heen gedaan en dit is het effect geworden!
Ik heb de rest van de flakies op een nagellakwiel gedaan en over Ingrid heen gedaan.
Dit is het effect geworden!
Wat vinden jullie ervan?

Liefs, 
Today I made a beautiful combination for you.
First I used China Glaze – Ingrid, which is a Vintage Vixen Collection polish from China Glaze.
It’s a beautiful brown color with light glitters in it.
I used the beautiful Golden Rose flakies over it, I happened to run into that one at a webshop.
I really wanted to have Golden Rose flakies before, but I wasn’t able to find it.

A while ago I ordered 4 kinds of flakies: 3,5,6 & 9 from Golden Rose.
Orange flakies, yellow flakies, blue fakies and red flakies.
I used Orange flakies today, together with Ingrid, and this is the effect.

What do you think of it?



Love,

10 comments:

Miezziej zei

Mooi! Ik vind flakies zelf ook helemaal geweldig! :D Ik heb er nog geen van Golden Rose, misschien toch een keertje naar kijken dan!

Tessa zei

wat leuk! En wat grappig dat je ze hebt kunnen vinden :) Al wist ik zeker dat ze op de beurs er vast wel weer waren voor 1 euro p.s.

Anoniem zei

Wat een leuke lakjes, ik kende dit merk nog niet..

Jorna zei

Ik wil ook flakies! <3 Ik wil graag de Nfu Oh-varianten, maar deze doen er niet voor onder, zie ik wel! Nice!

Beautyill zei

Mooi! I (L) flakies

Beautista zei

Echt een hele mooie combinatie!
Ik heb zelf (nog) geen flakies

Anoniem zei

Wat grappig. Leuk gedaan.
Liefs, xxx

Nana. zei

super mooi! Ik wil ook echt heel graag flakies, maar weet niet waar ik ze kan kopen of welke merken er überhaupt zijn helaas.
Ik volg jou nu ook ;)

Shirley's Nail Art zei

Heel mooi :-)
Ik heb ook de oranjhe flakies van Golden Rose.
Ook maar eens snel proberen!

Anoniem zei

www.enchantra.nl (nu in de aanbieding voor 2,50 pstuk)

Voor mensen die ze zoeken :D
Hahah
Ik heb mijn bestelling al gedaan :D maar ben nog even heerlijk foto's van anderen aan het bekijken tot ze zijn aangekomen.


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights