donderdag 20 januari 2011

postheadericon Luipaardprintje

Vandaag heb ik voor jullie weer een nailart. Ik vind deze nailart echt super goed gelukt. 
Ik ben heel erg fan van tijger/luipaard printjes :D Vandaar dat ik geïnspireerd werd om een nailart te doen met een printje er op.


De grijze nagellak die je ziet is een nagellakje van Rimmel - Nr 805; Grey Matter.
Dit is een erg fijn lakje met een breed kwastje. Ik vind de producten van Rimmel altijd erg fijn. Ik was een tijdje geleden op zoek naar een perfect licht grijs lakje en die heb ik toen gevonden.


Ik heb vervolgens gestemeld met Konad imageplate: M57. Ik kocht deze plate bij: Veel Sieraden.

 Wat vinden jullie van deze kleurencombinatie?


Liefs,
Kelly

3 comments:

Tessa zei

oehhh ik ben dol op panter :D:D:D:D

Anoniem zei

Hee meid,
Bedankt voor je leuk reactie en het compliment. Jij hebt zelf ook trouwens een leuke blog.
Je bent eigenlijk best goed in nailart. Doe je er ook iets in het dagelijks leven mee naast je opleiding?
Leuk gedaan. Ik ga jouw ook volgen via blogspot.
Liefs, xxx

Renate zei

heel erg mooi!!
love deze imageplate!!


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights