dinsdag 18 januari 2011

postheadericon French Tip; Fiber Optics Foils

Wat er vooraf ging voor dat het pakketje gearriveerd was:

Eind November bestelde ik samen met Tessa Foils op Dollar nailart. Ik had al diverse filmpjes gezien en ik wilde het graag proberen.  Tessa wilde ze gaan bestellen en vroeg zich af of ik met haar mee wilde bestellen. 

We bestelde van alles wat en ook nog wat kerstkleurtjes (rood/goud/zilver/groen) omdat we volgens de goede recensies gehoord hadden, dat dollar nailart snel pakketjes levert.  Het pakketje werd op 5 December verstuurd, dus wij hadden alle onze hoop er opgericht dat het makkelijk voor kerst binnen was. Wat een domper was het toen de het er de week voor kerst nog niet was. De eerste week van januari was het er nog steeds niet.
Het pakketje is zoek geraakt en gelukkig was het na heel veel mail contact opgelost. Er werd een nieuwe pakketje verstuurd.
Het pakketje is inmiddels vrijdag aangekomen en ik ben er gister(maandag) mee aan de slag gegaan. Het pakketje lag het hele weekend al op mijn te wachten, maar ik had wat andere dingen gepland (verjaardag/ bios). 
Ik wilde al heel graag french tips proberen. Als ik het uit de losse pols doe dan wordt het allemaal erg ongelijk.
Ik heb nu de tips ook wat langer gemaakt, om te laatste zien hoe mooi de foils zijn.
Allereerst heb ik er een zilver kleurig lakje ondergedaan. Je moet de lijm heel goed laten drogen, want anders 'plakt' de folie niet goed op je nagels. Dat heb ik al meteen ervaren.

Laten we gaan kijken naar de foto's:


Ik vind het resultaat echt heel erg mooi geworden!

Wat vinden jullie van deze creatie?
Hebben jullie al wel eens met foils/nagelfolie geëxperimenteerd?  

Liefs,
Kelly

3 comments:

Tessa zei

wow zo gaaf :D hihi!!! Ik was van plan om die vandaag ook op te doen, alleen dan over de hele nagel :) Ging het wel goed?

Unknown zei

Het ging eerst niet goed. Ik had de lijm eerst niet goed laten drogen en ik vond het lastig om het echt goed op de ronding van mijn nagel te krijgen. Ik probeer eerst ook weer iets lastig ipv mijn hele nagel te proberen :P

Renate zei

heel erg mooi!!

jammer dat het zo lang heeft geduurt voor dat jullie het binnen hadden..maar het was het wachten waard!!


Zoeken op Diva of Geneva

Welkom op Diva of Geneva. Een (beauty)blog met iedere dag één of meerdere updates over beauty, fashion of lifestyle. Ik plaatst ook erg veel swatches van nagellak en nail-art.

Ik ben natuurlijk ook op de social media te vinden (kijk voor de links op de icoontjes bovenaan mijn site) Ik vind het erg gezellig als je mij toevoegt, vragen stellen mag via de social media of mail naar divaofgeneva@live.nl.

Volgers

Translate

Highlights